Gigakraan door het kanaal

Donderdag 21 juli 2011

Een hele grote kraan komt door de sluizen en gaat over het Noordzeekanaal naar Amsterdam.

20110721_1401kraan_Noordzeekanaal6

Ik heb mijn fototoestel bij me als het plenst van de regen als ik de hond uit laat. Daar heb ik helemaal niet op gerekend, het was gister toch mooi weer met Sint Margriet? Houden ze zich tegenwoordig dan helemaal nergens meer aan?

20110721_1417regen_Velserbeek3

In een mum van tijd staan alle paden in Velserbeek onder water.

20110721_1427regen_Velserbeek

  1. Ha stond je ook naar de Zhen Hua 26 te kijken? Wat een schip hxe8, jammer dat ie maar 1 kraan had, kunnen er 5 op. Die bui was wel lekker verfrissend hxe8? 🙂
    Wat een leuke foto van jullie oppashond, enig!


Geef een reactie

