Ligusterpijlstaartvlinderrups

Donderdag 27 augustus 2009

Onder mijn sering zag ik al veel keuteltjes liggen, ik denk: dat moet van een grote rups zijn, dus ik zoeken en ja hoor: een rups van een ligusterpijlstaart! Dus ik moet de vlinder ook in mijn sering hebben gehad, wauw 😉

De rups is ruim 10 cm lang, wat een beest!

20090827_2019ligusterpijlstaartvlin

20090827_2019ligusterpijlstaartvl_2

  1. DAT IS OOK TOEVALLIG
    we hadden het gisteren over de ligusterpijlstaart
    en hoe je ze als kind in een potje deed met heggeblaadjes

    wat we ons afvroegen : hoe ziet de vlinder eruit?
    vanmorgen dus even opgezocht!

    groetjes , joek


Geef een reactie

