Maand te vroeg

Zondag 23 november 2008

Door de sneeuw fiets ik naar Santpoort, naar de Naaldkerk. Daar worden de schilderijen tentoongesteld die we hadden gemaakt voor het stiltecentrum in Velserduin. Er is gelijk een bijeenkomst vanwege het 10-jarig bestaan van de Uitvaartzorg van Alice Loeters. We krijgen een boekje met gedichten en foto’s van de 14 uitgekozen kunstwerken. (Nee, niet de mijne met die vlinder, want het moet vooral vaag blijven).

Het is nog een maand te vroeg voor een witte kerst, maar het sneeuwt pittig. Het is al donker op de terugweg. Ik kom langs koeien in een weitje en maak foto’s met flits, toch zijn de foto’s nog heel licht geworden.

20081123_1641koeien_sneeuw_santpoor

En hier en daar staat al een sneeuwpopje, deze vind ik zo aandoenlijk.

20081123_1651sneeuwpop_vhoutenlaan

  1. ik vind het sneeuwpopje er een beetje depri uitzien….
    dooiangst……

    onder het genot van een bakkie,
    je weblog bekeken
    heel mooi!

    ik ben pas begonnen met aquarel….
    maar moet ook op zoek naar een cursus!!

    en wat de hond van pien betreft
    neem je er gewoon ook weer één!!
    DAT kan er ook nog wel bij!! :)))))

    groetjes , joek


Geef een reactie

