Paniekzaaier

Maandag 20 oktober 2008

Ik ga ’s middags nog even de duinen in, want de wolken zijn zo apart. In de duinen staan gekke paddenstoelen, het lijkt wel of er een paddenstoel ondersteboven bovenop groeit, dit is niet de enige die daar zo staat.

20081020_1647creme_paddenstoelen_du

’s Avonds wil ik een fotopresentatie houden van mijn natuurfoto’s voor de KNNV. Ik heb er heel veel werk aan gehad, maar opeens gaat Molly gek doen, ze lijkt pijn in haar pootje te hebben en gilt het uit. Ze gaat nog wel even rustig op een handdoek leggen, maar ik maak gelijk een afspraak bij de dierenarts en mijn lieve buurvrouw wil me wel brengen met de auto. Het valt allemaal erg mee, ze krijgt een pijnstiller en bij thuiskomst is er eigenlijk niets meer aan de hand, maar ik was wel in paniek (en de bangeschijterd zelf ook).

20081020_1815molly_ziek

Ik ga alsnog naar de presentatie en mag dan als laatste en het was heel leuk om te doen. Ik vond het ook leuk om mijn foto’s eens groot te zien.

  1. Klinkt als een hectische avond. Logisch dat je schrikt als een poes ineens zo begint te piepen. ze kunnen ze nu eenmaal niet vertellen wat er aan de hand is en je wilt ze toch helpen. Gelukkig dat je toch nog op tijd was voor je presentatie want je zult net zien zulke dingen gebeuren altijd op een ongelukkig moment. Lijkt me heel leuk maar ook wel een beetje eng je foto’s zo voor publiek te vertonen.


Geef een reactie

