Amsterdam

Vrijdag 25 mei

In Amsterdam hangen prachtige foto’s van dieren, gemaakt door Steve Bloom (www.stevebloom.com). Ik vond ze prachtig, vooral het aapje sprak me aan (deed me aan mijn jeugd denken, maar ik weet niet waarom (waterratje misschien??)). Op de foto van de kameleon ontdekte ik een lieveheersbeestje. De Veelkleurig Aziatisch Lieveheersbeestje (Harmonia axyridis) die in Nederland oprukt. Het plaatje van de fietsen vond ik gewoon mooi. Foto’s gemaakt met Lumix DMC-FX01. Nog lekker koffie gedronken op de Dam20070525_1344foto_aapje_in_water

20070525_1357lieveheersbeestje_harmonia_20070525_1429fietsen_amsterdam20070525_1410alie_fototoestel_nico

Geef een reactie

