Rozemarijngoudhaantje

Zondag 20 mei

Toen ik met de hond aan het wandelen was zag ik iets glimmen. Het was een prachtig kevertje. Ik wist natuurlijk niet welke en ik heb lang gezocht op internet maar niet de naam kunnen vinden. Toen heb ik de foto’s op het forum van www.waarneming.nl gezet en ik kreeg als commentaar dat het een zeldzaam soort is.20070520_1141rozemarijngoudhaantje_kever Dus heb ik ook eens een zeldzaam exemplaar ingevoerd.20070520_1142rozemarijngoudhaantje_kever

Geef een reactie

